lördag 28 augusti 2010

Jag fryser!

Igår efter skolan gick jag med Emilia, Paula, Lina och några till till Heartan och käkade lunch (vi slutade halv 11) och sen åkte jag hem. Bytte kläder och tog bussen till Gpk. Var med Natta på lektion och kollade på barnen när de red. Sen ledde jag på Hk, vi hade med Fallendino för första gången, han var lite ovan först och vart sur på mig när jag skulle byta ledar sida, så när jag gick på hans högra sida så tyckte han inte om mig så mycket. Vi travade inget som tur var, för jag hade inga stålhätter på skorna och hans mega hovar vill man inte få på tårna. Efter det så bytte jag kläder och åkte direkt till Pk och träffade lite folk :) Ganska roligt. Stannade där till 12 och fick skjuts hem av Jessica. Mamma och pappa hörde inte att jag kom hem så de kom in till mitt rum och kollade om jag var där imorse :P Hahaha xD Och jag skulle igentligen jobba på Eh idag men det glömde jag så jag sov över och struntade i det ist :P





















Myskillen!


Och jag läste ut "Luftslottet som sprängdes" igår så nu har jag börjat ed Twilight :)
Idag så ska jag också tvätta fönster här hemma och sen ikväll så ska jag till stan och kolla på cruzingen :P

FIONA<3
























R.I.P Fina flickan!


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar