söndag 11 september 2011

Uppdatering från Ralleweekend!

Började på fredagen, åkte tåg till bollnäs och möttes upp av några ledare där!

Hade en skön kväll med lite lära känna lekar och tävlingar i en gympahall. På kvällen hade vi lite gött häng på en stor madrass från idrottshallen.
Den gillade vi asså! Typ tjugo pers låg i en hög på den dära madrassen!
Mysigt!
Gick och la mig runt tre tiden.
På lördagen var det seminarier och lite gött häng. På eftermiddagen åkte vi till Kilafors där de hade hyrt ett badhus till bara oss :) Ganska litet men det var roligt!
Samuel skulle dyka och det var ju inte särskildt djupt så han slog i face down i botten och fick en jack i pannan, blödde ju en del men han klarade sig!
Seddan på kvällen hängde jag, samuel och Amelia på madrassen.
Tillslut somnade jag och Samuel där :P
Vaknade av att jag fick hans armbåge i ansiktet, men somnade om fort!
Sedan kom bea och sa att jag sovit 1,5 timmar (klockan var alltså halv tre på natten då).
Spelade vattenpoker till kl fem och sedan gick jag och la mig :)
Vaknade vid åtta och började städa undan allt. Käkade frukost och sedan var det möte.
Bra var det tycker jag!
Sedan åkte vi mot tåget efter att ha sagt hejdå till alla.
Åkte hem med Hanna, Emmy, Samuel och två till tjejer som jag lärde känna lite där.

Asså det låter lite tort men jag orkar inte detalj läga allt, det var iaf en grym helg och jag fick lära känna lite nya personer och vi hade otroligt roligt!

Jag har märkt att kristna killar är mycket bättre på att kramas än andra killar! De har mycket mer kärlek i sina kramar på något sätt :P
Hahaha..cheese I know men det är sant! ;)

Nu ska jag sova!
Hoppas att jag är pigg imorgon!
Har saknat Dusty väldigt mycket eftersom jag var tvungen att skippa hoppträningen för att åka till bollnäs.
Men imorgon får vi träffas igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar