onsdag 28 september 2011

Mardröm!

Måste bara berätta vad jag drömde inatt!

Jag var på en tävlingsplats där Dusty skulle tävla med en kille som jag har träffat nyligen. (makes no sense!)
Typ trav tävling :P
Så skulle jag gå till hennes box efterloppet. Men i boxen stod en annan häst..så jag fick för mig att hon skulle stå i en annan box men när jag kom dit så var hon inte där så trodde jag att det var en annan box, osv, men hittade henne inte. Och stallet var uppbyggt som en laburint så jag hittade aldrig fram vart jag skulle.
Så när jag gått runt, runt och letat så såg jag hennes huvud mellan några andra hästar.
Asså lyckan kändes i hela kroppen fast jag sov, slår vad om att jag till och med log i sömnen.
Men när jag kom fram så var det bara hennes huvud, uppstoppat och uppskruvat på en bjälke som hängde i taket, pälsen var fortfarande svettig.

Vaknade av paniken, har aldrig varit med om något värre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar