onsdag 7 september 2011

Praktik dag 3!

Skit dålig start på dagen!
Fick linda handleden för den knasade!
Glömde maten hemma så fick gå hem från busshållplatsen och hämta den vilket resulterade i att jag missade bussen.
När jag väl var på bussen så stannade den typ vid polhem och kunde inte starta igen så alla fick gå resten av vägen.
Tänkte; Det här händer bara inte! och var jätte irriterad!
Men tog iaf nästa bus som gick till travet.

Bärjde sen med att mocka och tvätta och fixa vattenhinkar. Sn så skulle jag köra.
Fick köra två hästar idag.
Wille och Sascha. Tyckte Wille var jätte mysig. han var lung och väldigt lätt i tömmarna eller hur man ska säga. Min hanled gillade det!
Sascha var det mer fart i och handleden protesterade efteråt men det funkade ändå.
Sen tog jag hand om lite hästar och slutade.
Allt tar längre tid än man tror!

Min dumma handled är helt knas!
Det gör jätte ont att dra i en liten tråd men jag kunde mocka o.O
Stör mig såååå mycket!!!

Nu ska jag chilla..måste fixa en madrass!
Ska nämligen bort i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar