tisdag 27 september 2011

Bra dag!

Matte provet gick bättre än väntat!
Vaknade en timme tidigare för att plugga men hann inte till sista avsnittet, men klarade provet ganska bra ändå! Tack och lov!

Efter skolan åkte jag hem en snabbis och lagade mat. Sen åkte jagin till stan och fikade med Katta :) Tog en latte på nya Wayne's och pratade massa. Så sjukt skönt! :)
Gick sen till kk och hade trevligt! Blev super taggad så jag skakade efteråt!
Tog en hamburgare på max med Katta innan vi skiljdes åt.
Så är vi lediga imorgon! Grymt jue!!!

Btw, så har katta märkt att jag inte alls är svensk som många tror utan längst in är jag faktiskt blatte!
Abooo, javet! Fett grymt, ellehur! Jao!
haha, xD

Men ja, jag är ganska bra på skådespeleri också så ;)

Bilden är en favorit från i sommras när vi "lånde" en båt och åkte ut på sjön kl 5 på morgonen :)
Väldigt mysigt!
Fotograf: Marlene Kelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar