tisdag 6 september 2011

Praktik dag 2!

Idag kändes praktiken mycket bättre än igår.
Kände mig mer säker och hemma osv :P Blir ju så när man kommer igång mer!
Hade ingen hingst som käkade upp mig idag iaf!

Fick köra egen häst idag :O
Första gången, men det gick bra. Körde tsm med två andra så jag var iaf inte helt ensam.
Sedan tog jag hand om massa hästar. Duschade, borstade, lindade och satte på täcken.
Fredrik skulle trimma "monster"Heddas öron.
Först fattade jag inte varför han kallade henne "monster" med när de skulle börja så fattade jag.
Hon kastade sig, reste sig och var allmänt jobbig och farlig!
Och då hade dem inte änns börjat utan skulle bara trä över brems.
Men när de väl fick fast den så gick det mycket bättre :P

Tillbaka imorgon och då är Frida ledig så får åka dit själv :P
Jag har också (som jag misstänkte) dragit på mig en ny förkylning!
Blöder lätt näsblod just nu och så har jag lyckats gjort illa handleden o.O
Vet inte vad jag gjort men det gör ont att böja den osv.
:(

Nu ska jag kolla på Idol :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar