torsdag 22 september 2011

Sambuca #3

Red idag igen. Markarbete med Sofie och Molly.
Fick ha Sambuca igen (-.-) . Men det gick mycket bättre idag. Hade mer koll på galoppen och kunde samla litegrann.
Men hon var ändå lite stressad genom passet. Det var liksom styckvis; Stress, halvhalt, halvhalt, lungt, lungt och stress igen :P
Fick iaf en ganska bra, om än lite för sabb, framridning och sen började vi med slingan.
Var lite bommar, skänkelvikning, volt med bommar, slalom och galopp arbete.
Vi skulle rida lätt i galoppen, låter ju lite wierd egentligen men det fungerade ju bra ändå.
Resten av slingan var lite sådär stressig men volten gick nog bäst ändå!
Fick till henne ganska bra där tillslut, hon vart lite övertaggad av de som kom och galopperade bredvid :P

Hade lite kort teori med molly och förhör på skelettet med Sofie. Fick 36+/37 så jag är ganska nöjd.
Hade fel på antalet svanskotor. Skrev 12-20 när svaret var 15-21 -.-'
Men ändå..skrev dit tre andra som inte var med men tänkte ju ändå att de kunde få stå på pappret :P
Hehe..

Sen åkte jag till ryttarstugan, lämnade in ett par ridbyxor som hade blivit lite konstiga. Lämnade över ett par handskar till Martina också som hon glömt igår.
Åkte hem sen.

Har pluggat matte sedan dess..snart klar..känns ju bra!
Det är bara uppsatserna som oroar mig! :/
men det kommer fixa sig!

Nu kollar jag robinson och tänker snart gå och lägga mig för jag är trött..först duscha!
Ska tjata lite på Melinda om filmerna..får dem ju aldrig :P

1 kommentar:

  1. Fin blogg, kika gärna in på min också http://miissviktoria.devote.se/
    Kram

    SvaraRadera