söndag 18 september 2011

Igårkväll!

Cross var amasing!

Vann fotbollsmatch mot norra och fick massa klubbor..(jag agerade dock cheerleeder :P).och det var grymt!
Hade sen lite häng i kyrkan och pratade massa, spelade pingis och umgicks :)
Senare drog ve ner till stan och satte oss på Jesusbussen :P
Kul!
Vi satt där inne och sjöng (typ jag och Samuel som sjöng bara), drack kaffe och pratade.
Härligt, härligt!
Lyckades (så bra som jag är) att ta en macka med valnötter i, så hej och hå min hals börjae klia och svälla.
Men det gick iaf över efter typ en halv timme :P
Var dock jätte hungrig ved detta laget!

Fick skjyts hem runt ett tiden av Krille.
Börjar känna mig stor nu, köra bil och grejer :P

Idag så åkter jag till kyrkan iaf, träffa lite människor och så.

Kan berätta att några kompisar till mig som jobbar i Hedesunda har blivit rånade i fredags :O
Läskigt!
Men de har tagit fast två av de tre rånarna.
Ni kan läsa om det på sida 6 i GD ;)



















Nu drar jag!
Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar