söndag 25 september 2011

Bra men stressig dag!

Vakande vid tolv och började städa rummet.
Sen stressade vi hemmifrån för att hinna till kusin sim fyller 18 idag (GRATTIS!) och fika där sen stressa drifrån till kyrkan för att hinna (-.-')
Efter det gick jag med Katta, Hanna L, Hanna H och Jonte till östenspärla och käkade (Hanna L gick hem efter ett tag dock) Jag var inte hungrig så jag beställde, men fick smaka lite av de andra :P hehe..
Sen gick jag, katta och Hanna H på bio.
Friends with benefits. Den var faktiskt riktigt bra. Tror jag och Katta skrattade högst i hela salongen :P
Den hade iaf några av de roligaste sexsenerna jag någonsin sett xP
Den rekomenderas iaf!

Tog bussen hem sen och nu är jag här..imorgon har vi redovisning (kul!) och på tisdag matte prov (dubbelkul! -.-') känner mig inte alls redo!
Men hoppas det går bra i alla fall!
Har bokat fika med Katta på tisdag iaf såhon får muntra upp mig ifall det gick kasst!

Nu måste jag iaf sova för trots allt så är det skoldag imorgon!
Gnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar