fredag 30 september 2011

Praktik!

Den var inte alls sugug idag..
Vaknade i morse och könde att allt i hela världen var emot att jag skulle åka dit!
Allt gick segt, kändes som att gå i motvind, glömde plånboken hemma (-.-') osv.
Men när jag kom dit så kändes det ganska bra endå. Fick börja med att byta vattenhinkar och sen köra.
Turbo (som inte lever upp till sitt namn tyvärr :P) och Milton.
Världens bästa kör dag, det var lagom tort och fint väder! Och fick ha en bra vagn som jag inte fick ont i ryggen av att sitta i.
Efter det så bytte vi lite hagar innan det var lunch.
Jenny och fredrik åkte på akution så det var två tomma stall. Sen åkte Amanda på tävling och då var det tre.
Vi var tre praktikanter idag så fick ta ett varsitt stall..jag fick Amandas.
Och det var nog det bästa med dagen. Att få jobba själv osv, det är då jag trivs bäst. :)
Gillar hästarna i det stallet också!

Snart är det dags för jobb och sen hoppträning!
Beloved star!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar