torsdag 8 september 2011

Praktik dag 4!

Vi var två praktikanter idag..en till Madde :P
Hon går också på REAL men jag vet inte om hon är trea eller etta :/ Pinsamt!

Iaf så fick jag köra på morgonen. Wille och Sascha, lika som igår.
Sedan åkte Fredrik och Jenny med lite hästar för att kolla hovar.
Var borta mellan 11 och 15 ungefär.
Så jag fick ta hand om Fredriks stall själv. Men det gick bra.
Har lärt mig lite om hästarna nu och vet vad de heter och så.

Min handled är fortfarande knas. Den var ganska bro när jag vaknade imorse men nu är den sönder igen :(
Har iaf skaffat fram ett bättre bandage så får jag vila den i helgen.
Skit bara att jag är vänsterhänt!!!!

Skulle ni vilja ha ett inläg med hästarna i "mitt" (fredriks) stall? :)

Ska sova nu..laddar också inför helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar