torsdag 29 september 2011

Sommar mitt i hösten?

Ja, idag var det varmt!
Kändes direkt när jag gick ut! Men det var ju skönt iaf!

Var riddag idag!
Teorin var..interessant! Fick reda på hur mycket Dustys hjärta väger. Haha..och fick även veta att vi ska få disikera hästhjärta senare i höst..myyysigt! :P
Kollade också på en film om hoppsits och eftergift.

Red Sambuca i alla fall, inte överraskad!
Och vi skulle hoppa.
Hade uppvärming ute och den gick faktiskt ganska bra! Galoppen fungerade mycekt bättre idag kände jag.
Sen gick vi in och skulle hoppa. Hade en instruktör från lervik eftersom Molly är i Irland och Sofie tydligen inte ska ha oss i hoppning o.O Fattar inte hur de har tänkt!
Men fick iaf börja hoppa på volt och det gick väl sådär...inte direkt perfekt!
Sen skulle vi hoppa ett tithinder (typiskt att börja med det -.-') med lång och sedan kort anridning. Funkade ganska bra, fick ett stopp.
Sist skulle vi hoppa en liten slinga med en böjdlinje och sen lång anridning. Fukade faktiskt väldigt bra, förutommot sista hindret. Där drog hon så tog om det och sen funkade det super fint!
Dagens pass var bättre än tidigare tyckte jag iaf, kändes som att jag fattade henne lite bättre, men samtidigt så kändes det inte helt bra.
Vill hällre rida dressyr på henne just nu..vill lära mig henne lite mer på marken.

Imorgon är det praktik...och sen jobb och träning och sen koncert :P
Fullt upp!

Nu, jag, vila!

Jag saknar sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar