fredag 19 augusti 2011

Tiden går när man har roligt!

I skolan hände inte mycket!
Kom dit, träffade alla. Som jag längtat efter mitt lilla gäng!
Fick lite information och chokladmuffins :D Sedan gick jag, Kina, Maja, Linnea och Emelie på stan ett tag :)

När de hade åkt hem gick jag till biblioteket och lånade Twilight :D
Ja, jag är tönt!
Sedan åkte jag till gpk för att hämta min hjälm och ridskor som jag hade där.
Hälsade på i Dustys box också :)
Satt mig i ett hörn där och läste lite, ungefär en sida kunde jag läsa innan hon kom och skulle undersöka bokens alla sidor, snorade ner den och skrynklade sidorna gjorde hon också.
Så skulle jag försöka fortsätta läsa men då tryckte hon bkoen ur mina händer och ville att jag skulle klia henne istället :P
Den hästen är lite bortskämd! Men så gullig! :D

Åkte hem och käkade och sedan drog jag direkt till bolougnern för lite volleyboll.
Klarade mig utan skador denna gången! (Y)
Åkte förbi godistajm på vägen hem och köpte klubbor :D
Beroendet kommer tillbaka när man börjar skolan :P

Nu kollar jag på A walk to remember och njuter!
Så underbart bra film!
Love it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar