fredag 12 augusti 2011

Dressyrtävling!

Ja, nu var den avklarad!

Slutade på 55.92% Vi låg 0.5% från en 3:e placering. Lite surt men så är det!
Bättre än förra gången iaf!

Kom tidigt för att hinna knoppa och fixa klart henne och måste säga att hela dagen var väldigt enligt schema!

på framridningen kändes hon lite loj och inte riktigt lyssnade.
Ökningar och halter bara sket hon i till en början så fick verkligen kämpa för att få dem bra!
Annars så var hennes galopp bra och hon hade ett bra tempo.
Inne på banan så gick det ganska bra ändå, glömde inte programmet denna gången.
Hon ville dock inte stå stilla i halterna utan trampade runt, vilket gjorde mig lite surig, ökningen satt väl inte perfekt men ganska bra var den ändå!
Jaja, nöjd är jag iaf!
Nu hoppas vi på en bra runda på söndag också!

Resten av dagen satt jag som sekreterare till dommaren, kul, men fick skrivkramp ibland!
Ditchade Elina med Dusty men tvivlar på att det gjorde så mycket!

Åkte till sommaryran sedan och träffade mamma och pappa, köpte ett kanderat äpple mogen som jag är :P
Var bara tvungen att veta hur de smakar :P
Nu kollar jag på film men ska sova snart!

Tror nog att det kommer lite bilder innom kort, Elina är ju så fantastisk att alltid finnas tillhands med en kamera!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar