torsdag 25 augusti 2011

Stan!

Jobbade med hästprojektet hela dagen och efter det gick jag på stan med Frida och Kina.
Frida skulle leta reda på en bra tatueringsstudio så jag fick visa henne de som vi har i gävle..något jag aldrig trodde att jag skulle göra :P Haha..
Men hon bokade iaf tid på "fallen angel" så imorgon blir det åka av för henne och jag ska vara stöd xP

Sen skulle Kina hem så jag och Frida tog en kaffe på donken, sen skulle hon hem och jag gick in på nian och kollade lite.
Sedan kom mamma och vi käkade suchi :)
Länge sedan!
Undrar bara hur det kommer sig att varje gång vi ska gå och äta ringer hon mig när jag står inne på bokia och studerar en twilight fördjupningsbok av något slag?
Varje gång! Hur? o.O

Svängde förbi gina och köpte lite kläder på rean där..hittade lite kul ;)
Så gick vi runt biblan och hämtade ut twilight (engelska alltså) så nu byter jag från svenska till engelska..sååååå hääääär mycket bättre språk!

Har gjort lite läxa också och försökt mig på att vara den "duktig" elev, men det går sällan bra hemma. Men jag fick iaf ihop 15 kärlväxter och 7 läkeväxter hittills :)
Vet inte änns när de ska in..men jaja!

Hittade lite gammal bilder på mitt skol usb :O






















Nu blire te med min hesa röst och lite tv innan det är dags att gå beddybye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar