tisdag 30 augusti 2011

Sov morgon var det ja!

Tänkte ju ta sovmorgon i morse till 8.
Vaknade vi 6 :P Men somnade om..nästa gång jag vaknade var klockan halv 11.
Och jag hade planerat att vara i skolan 11 för att hinna läsa religonsläxan.
Men det var bara att bita i det sura äpplet och kasta på sig kläder, skynda sig att sminka sig och ut med hundarna.
Han inte med att äta frukost utan käkade lunch direkt på skolan när jag kom fram :P
Men det fungerade ändå!

Hade iaf matte och likabehandlingsplan sen fick vi åka hem :)
Tog en fika med Linnea och Maja först :)
Mysigt!

Väl hemma gick jag från skola till mys!
Vilket betyder mjukiströja och glasögon :P
Och gjorde lite läxa och nu håller jag på att sorterar alla mina bilder.
Både från usb och vanlig dator.
Har suttit här i snart tre timmar och jag är inte klar än på långa vägar!


Jag har seriöst världens bästa vänner!!!!
Så otroligt glad att jag har er alla!<3
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar