onsdag 24 augusti 2011

Sååå...var vi igång!

Sov inte mycket igår natt!
Gav upp att försöka vid tio i ett och förökte igen tjugo över..somnade någon gång efter där..vet inte exakt när..vaknade lite då och då.

Min dator stängde av sig efter att jag skrivit dett över ^
Så orkade inte direkt starta om, men nu försöker vi igen!

Har haft en lugn dag i skolan, föreläsningar mest. Lite projekt.
Imorgon ska vi starta hästprojekt!
Kul!

När jag kom hem iaf så gick jag ut och fotade lite, ska göra ett herbarium i skolan så behövde fota växter. 15 stycken kärlväxter som hästar kan äta. Har gjort hälften :P
Ska ut i morgon igen. Fotade lite annat också när jag ändå höll på.
Gick iaf i skogen och hade så kul som bara jag kan ha, pratade med mig själv på göteborska och skånska och dummade mig..tur att ingen såg!
Lite bilder:





















Smörblomma :)



















Vitklöver :)



















Harsyra :)



















Björk :)

























Bjuder på denna också när jag äntligen hade tillgång till en kamera :D

















Orkade inte så mycket mer, blir bara sjukare och sjukare här hemma i långsam takt!
Halstabletter och sömn är det som gäller, men jag kan ju inte sova så mycekt så...halstabletter och twilight är det som gäller xP

Ska ducha nu..lite sent men det kanske hjälper min hals!

Hoppas ni mår bra alla!
Sorry för så sent inlägg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar