söndag 21 augusti 2011

Njuter!

Just nu njuter jag av den sista helgen innan skolan börjar! :)

Sov ju hos Bea så åkte direkt därifrån till jobbet imorse! Funkade ju ganska bra det också, vi hade verkligen jätte mysigt igårkväll med te och film, godis och popcorn :)
Somnade vid tre tiden någon stans :P Inte så smat kanske!

Var bara tre barn på lägret idag, resten sjuka (skulle vara 5).
En av dem som var personlig assistent till en av tjejerna berömde oss ledare för vad vi gör. Att vi ställer upp idiellt och jobbar för deras skull!
Inte många som gör det kan jag säga! Men då känner man sig ganska stolt ändå! :)
I slut ändan är det ju väldigt kul ändå!

Efteråt skulle vi grundrida lite hästar så de skulle få jobba innan ridningen börjar igen..imorgon :P
Skulle rida Ponto (-.-)
Jag trivs inte riktigt på honom..korthals och lite häst.
I galoppen känns han som en shettis (bara vad jag tycker) och det känns som att jag inte komer ner i sadeln, sedan ser man i skuggan (spegel) och det ser inte alls så dåligt ut som jag känner.
Sedan sätter han en åt höger HELA tiden så man måste hålla koll på det.
Men det gick väl lagom bra ändå, fick han att jobba iform och ta i ordentligt i galoppen tillslut.
Men ja, lite envis och lat häst med en trött och lite tafatt ryttare så blir det så.
























Efter var man lagom svettig, red ju ute i steksolen :)
Fick iaf skjuts hem av Moas mamma och sedan fanns det pizza hemma som väntae på mig :D
Har också ätit cheesecake, inte helt fel det!

Well, my day, my life!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar