måndag 18 juli 2011

Vaknade..hmm..ja, sent!

Pappa kom upp och väkte mig "i morse" och sa att klockan var fem.
"Nehe" sa jag då och kollade på klockan.
16:29 stod det då!
Attans!
Jag som hade planerat att åka till gpk och kanske hälsa på hästarna på betet.
Men det gör faktiskt inte så mycket just nu, vädret är ju så dåligt!

Nu sitter jag iatället och kollar på björn bröder :)
Sååå länge sedan, men det är ju faktiskt riktigt bra!
Tänkte faktiskt kolla på hitta nemo senare idag ;) Bara för att läre mig replikerna lite bättre!
Under smålandskomferensen så citerade jag massa scener ur filmen och det var ju ganska populärt så tänkte faktiskt försöka lära mig lite till ;D

Ska nog vila idag käner jag, eventuellt höra av mig till någon, men har så ont i huvudet just nu så kommer nog inte orka :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar