tisdag 26 juli 2011

Harry Potter...igen :)

Har målat klart min garderob nu :)
Börjar på taket en annan dag!

Var till stranden en snabbis när det var fint väder, men då slutade det fina vädret och det började åska istället.
Sedan vart det regn -.-'
Precis när regnet skutade så åkte jag och mamma på en övningskörning :)
Gick jätte bra, bara ett kärringstop :P
Sedan direkt till gpk.
Gjorde iordning Hobbe och tog ut honom. Tänkte först skritta ute på banan, men det kändes så tråkigt så tänkte på skogen, men ville inte skritta ut där själv + då skulle jag inte veta när träningen tog slut så det vart några varv runt prostis istället.
Riktigt mysigt och avslappnat.
De sista tio minutrarna skrittade jag inne på bana och jobbade honom lite grann som uppvärning bara.
Han var ganska mjuk men i högern så var han lite stelare så gjorde lite skänkelvikning så "plopp" fungerade det där också.
Han gick lite öppen i formen men det var ju bara framskrittning så tänkte inte kräva att han skulle gå ordentligt när kan inte var riktigt uppvärmd :P

Bytte sedan häst till Hillevi så tog Lilly Hobbe.
Så tog jag hand om henne och borstade så kom mamma och hämtade mig sedan.
Var exakt en timme i stallet :P
Effektivt var det iaf!
Så skönt att vara tillbaka i sadeln en kort stund iaf!

Så nu kollar vi på HP och halvblodsprinsen :)
Trodde att jag inte hade sett så många av dem men tydligen har jag sett alla utom de två sista och jag inte har sett del 1 redan :P
Men det känns ju ganska bra ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar