söndag 10 juli 2011

Smäll på fingrarna!

Jag glömmer bort att blogga!
Så får man ju inte göra! Skäms på mig! xD


Idag red jag Fire igen :) Har fastnat för honom lite grann..Kingen är ju trevlig och så, men jag tycker Fire har lite mer personlighet :)
Kameran dampade sönder så inte kunde ni se några bilder häller :(

Jag hade med mig Jano till jobbet ifall hon vill ta det när jag sluar. Så hon fick rida lite också sådär på morgonen :) Tyckte hon var kul :)
Lite halv slö dag som var mycket varm!
Och imorgon är sista dagen :(
Buhu!
Men får åka dit och rida och köpa glass senare i livet!

Anna-Karins pojkvänn förolämpade mig idag! Han sa att det syntes vem som hade ridit längst av oss som red. Hallå! Jag har bara ridit western 3 ggr och andra gången på den hästen. xD Hon har liksom 20 års rierfarenhet från western + det är hennes hästar!
What do you whant from me!
Hehe..nej, men ärligtså var det ganska kul sagt!
Han fick ett bra motsvar att jag faktiskt var hoppbrud och det är inte Anna-Karin.
Vi är ganska olika så.
Men då fick de för sig att jag skulle hoppa Oliver. En hingst med såhääääääääääär mycket energi!
Haha..vi får la se hur det kommer gå!

När vi var på väg hem svängde pappa in på läkerol arenas parkering så fick jag köra för första gången. Gick ju bra. Jag är bara inte så bra på att svälja kritiken när jag gör fel..
Men pppa var jätte nöjd efteråt..fick två körringstopp, men wth, första gången!
Rätt nöjd ändå!

Senare mot kvällen åkte jag, mamma syster och hennes kompis till Vårvik och tog ett kvälls dopp.
Kaaallt!!!!
Men skönt ändå!

Här är de jag har jobbat på den senaste tiden:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar