tisdag 26 juli 2011

Sista nu..

Sista inlägget nu inna jag ska sova :P

Ska tvinga mig att gå och lägga mig efter att ha skrivit detta och kollat lite bloggar :)
Konstigt egentligen..hur man förändras.
För ett halvår sedan läste jag inga bloggar, var inte interesserad av vad som häne ute i "internetvärlden" och i "hästvärlden" men nu är jag inne där och uppdaterar 100 gånger oftare än förrut :P
Konstigt!

Kollae iaf klart på HP och fikade lite efter det. Satt ute med mamma och pratade, letade efter lite stjärnor :P Hittade några också, fast det är så ljust ute :P

Imorgon ska jag måla klart min garderob och börja med mitt tak. Mamma ska hjälpa mig så åker jag till gpk på eftermiddagen :)
Övningsköra ska jag också, inte direkt taggad, men det kommer väl hoppas jag :)

Nu ska jag sova, annars blir det inte roligt imorgon!
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar