torsdag 21 juli 2011

Natti!

Har precis kollat klart på HP och de vises sten :P
Ska kolla ignom alla filmerna nu för att sedan kunna se sista filmen :)
Har sånt sug på den just nu!

Var då på sommarkväll tidigare. Gick och tog en fika med mamma och kollade sedan på Etipe (?) med Bea :)
Fiasko kan jag säga! Ljudet och elen försvann lite då och då :P
Menmen..
Jag från kvällen då med min fd spanskalärare och vän Cristina :)





















Ialla fall så blir det ingen sen natt inatt, fast det redan är ganska sent :P
Ska upp lagom tidigt imorgon för att ta bussen till älvkarleby :)
Träffa Frida A på hur länge som helst :)
Vi tänkte väl ta en tur ut med hästarna så hoppas på fint väder..annars så hittar vi väl på något annat kul!
Lite skönt att komma upp i sadeln igen iaf och änu bättre med sälskap av min lilla Frida!
De e la gör fint de!

Nu ska jag checka in lite snabbt på alla bloggar som jag följer så blir de att sova sen!
Natti<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar