tisdag 19 juli 2011

Abstinens...

Kände redan igår kväll att jag ville till stallet, så idag hade jag tillock med ställt klockan så jag inte skulle försova mig :P
Kom upp i lagom tid iaf och åkte till gpk runt två tiden. Kändes så tomt när det inte var några hästar där, men samtidigt väldigt ro givande :)
Lilly kom dit runt halvfyra så var jag med henne ett tag. Hon skulle rida Hobbe :)
Stackaren hade bivit utsparkad från sommarbetet, bokstavligen! Alla hästarna hade jagat honom in i ett hörn, sparkat och bitit på honom.
Hela hans kropp ser fruktansvärd ut :(
Lilla Hobbien!<3
Han gick dock väldigt bra, inte så mycket kondition kanske :P

Kom hem runt sextiden så har jag käkat och chillat.
Imorgon har jag inget speciellt planerat, men hoppas väl att det händer något!
Måste kola igenom min kalender och planera in lite grejer också!

Hörs!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar