torsdag 7 juli 2011

Dagens ridning!

Lite bilder från när jag red Kingen idag :)
Hav var känsligare än Fire och lyssnade bra, lite svårare att rida rätt på för mig som är lite nybörjare :P Men hans galopp var jätte mysig!
Tyckte ändå att det gick ganska bra, lite jobbigt vart de dock när Anna-Karin hade ridit klart och stod på backen, för då ville han till henne :P





























Jag har även filmer från när jag red, vill ni se dem?

Lite bilder på hästarna :)
Kingen.























Lilleman.



















Kingen.





































Fire, Som jag red igår :)


















Jobbet gick bra och efter åkte jag med pappa ner till hedesunda och åkte båt.
Badade lite och fick sitta längst fram i båten. Så härlig känsla!
Kändes som att flyga fram!
Det var en fullständig sommarkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar