lördag 23 juli 2011

Hos mormor!

Har varit hos mormor sedan igår.
Är supertrött påde i huvudet och i kroppen.
Somnade seriöst så fort jag satte mig i bilen och sov hela vägen fram, samma när vi ska åka till stugan eller något så somnar jag direkt trots att det bara är tio minuters färd :P

Igår var vi bara hemma, kollade på lite nostalgi filmer och slappade :P
Så idag var vi ner till stugan i spöregn, men det var iaf mysigt att vara inne!
Gjorde inte så mycket annat än att äta, fika, äta godis och vila :P
Inte direkt fart och fläkt!
men små kusinerna hänger på en lite då och då, men är ändå ganska van med dem nu. Så har jag blivit lite starkare så jag orkar hålla dem ett tag iaf xP

Nu har jag iaf fått bota min lilla (märk lilla!) data abstinens :P
Så blir det mat snart hör jag!

Ni ska få lite bilder från ridturen med Frida så fort jag kommer hem och fått dem :)
I övrigt så är jag fortfarande förkyld, blöder näsblod varje natt och min tå är fortfarande stukad så allt är i sin ordning. Blåmärkena börjar iaf fade away och jag mår toppen utöver det!

Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar