tisdag 5 juli 2011

So sorry!

Det vart ingen uppdatering igår eftersom jag var med Moa :)
Hon sov här så tänkte att jag skulle lägga lite tid till henne isf bloggen...hoppas ni inte änner er för besvikna på mig nu :P

Igår åkte jag iaf till stallet täffade Lilly och gav Anita lite glass :P
Vidare till ryttarstugan och köpte en kingsland tröja som jag hade spanat in ett tag (Y)!
Åkte med mamma til specsavers, biblan och ica.
Väl hemma åt vi jordgubbar..mumma!
Sedan kom Moa :)

Idag har det varit sjukhusdag..typ :P
Började med att åka till carema och kolla foten. Sköterskorna där alltså..klant arslen!
Trykte och fred på tån så jag vill både spy och skrika, inte slutar de för att man säger att det gör "JätteOnt!" häller!
Skickades vidare till akut röntgen i alla fall, och där får man sitta tills de säger att man får gå hem, inte säger de vad som var fel häller o.O
Antar att det bara är en alvarlig stukning eller spricka av något slag.
Åkte iaf därifrån till AnSan's för att gå körkurs :)
Japp, så nu ska jag börja köra bil!
Det var rätt så kul, höjdpunkten var dock fikat ;P
Ser fram emot att köra nu!

När jag kom hem sedan bytte jag byxor och skor så åkte jag och bror min ner på stan och käkade på American Pizza Place :) Gott och väldigt mättande!

Så nu sitter jag här..och imorgon börjar jag jobba min sista vecka..både skönt och lite tråkigt!
Men nu ska jag ner och vara lite med familjen tror jag väl :)

Ciao!

1 kommentar:

  1. Kan hålla med om att de va riktiga klantar där på Carema xD Du frå väl antagligen ett brev hem där de står va de är för fel på tån din =P Han/Hon/Den såg inte ut att må bra iaf xD

    SvaraRadera