söndag 3 juli 2011

Börjar dåligt...slutar dåligt!

Detta är standarden när man hoppar en bana, det är även standarden för mitt liv!
Dagen började ju inte så bra..som ni vet!
På jobbet var det iaf bra med kunder, men jag var så trött i huvudet!
Gjorde lite armhävningar, sittups och benböj för att vakna till..vart 120 av varje..kan säja att kroppen var lite slut efteråt!
Dumma mig hade ingen lunch med mig idag :P bara en risifrutti, så det levde jag på :P

Mamma hämtade mig efter jobbet, och släppte av mig i bolougnern. Träffade lite kompisar :) Det behövde jag!
Vi spelade volleyboll och fotboll. Det var nåton förfest för interpool som hade en dj där så det var musik på hela kvällen!
Under fotbollen sparkade jag och Jenny ihop våra fötter så min "långtå" knäcktes och vart sne. Skrattade halvt igäl mig först men sedan gjorde det as ont och jag kunde inte gå :P
Vart på lite dåligt humör för jag kunde inte springa mer samtidigt som min mage vrålade efter någon mat i sin ensamhet :P
Så jag bad pappa att hämtamig, haltade till parkeringen. Övervägde att åka till sjukhuset och kolla upp tån, men röstade ner det!

Nu har jag äntligen fått i mig min "lunch". Har gått 14 timmar utan mat idag..det är inte bra!
Min fot är lindad och svullen, är det inte bättre imorgon blir det kryckor och sjukhus som gäller!
Pappa trodde den var stukad/bruten i värsta fall..hoppas bara jag kan rida ändå!
Nu ska jag sova så jag slipper smärtan!

Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar