söndag 17 juli 2011

Hemmaaaaa!

Äntligen hemma från småland!
Det var as nice att vara där, men längtade hem til datan de två sista dagarna!
Träffade många nya roliga och sköna personer!
De e nice!
Bytte dialekt ca 5 ggr också :P
Jag har tyvärr inga bilder, men kan få några av en kompis :)
De kommer isf lite senare i veckan :)

Jag tänker inte ta upp allt som hände, lite för komplicerat och *host* dåligt minne för det!
Men det var inte så farligt som jag trodde att sova i tält i en vecka..dock så dygnade vi sista natten så det vart inget sova där :P
Trodde det skulle bli jobbigare än vad det var, men jag har istället fått en ganska kraftigförkylning :/
Jag har också uppåt 1000 myggbett, iaf så känns det, kliar över hela kroppen!
Men önskar att det kunde vara kanske två dagar till, skulle vara så grymt att lära känna alla lite bättre!
Men kan inte säga att mötena var dåliga heller, prase explosion var grymt!
Helt klart at jag åker dit nästa år också!

Lite saker som gjordes tydliga under veckan där:
* Jag är blondare än jag trodde.
* Jag har kallats "fräch" och "babe", vilket jag tyckte var ganska kul :)
* Tidigaste jag har lagt mig på hela veckan var mellan 3 och 4 på morgonen.
* Jag har slagigt huvudet i taket, på samma ställe 10 ggr på 7 dagar (Illa!)
* Min mage har startat ett eget tredjevärldskrig. Jag kan nästan inte äta någonting utan att få ont :(
* Jag har fått lära känna massor med underbara personer som jag hoppas få ha kvar som vänner hela livet! :D

Men nu kan jag berätta att jag har ett innerligt ridabstinens och är lite orolig över att jag kommer få jobbig träningsverk när et är dags att rida igång hästarna :/
Men kul ändå!

Nu kollar jag på film och dricker te mot förkylningen, sen ska jag duscha och äntligen krypa ner i min egen säng :D
Happyface!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar