fredag 1 juli 2011

Långdag...typ.. :P

Det har varit en relativt bra dg idag..varmt inne men satt ute ett tag och då var det uthärdligt :)
Har fått två nya kompisar..en svart och en randig katt :D
Lite halvt dryga men söta!
Läste ut en bok idag när jag väntade..Wait for me heter den. Tycker den var super bra! Väldigt inspererande!
Slutade ite tidigare så jag skule hinna med 18 tåget, fick skjuts med en kompis till Anna.Karin som jobbar på gården..går helt emot min standard men funkade väl då :P
Kom till tåget så stod det "Buss ersätt" tog ca 20 minuter innan bussen kom så tog det extra tid eftersom det var buss, tog två gånger så lång tid som med tåg!
Inte okej!

Hemma nu iaf, och jag har fått mitt körtillstånd! :D
Sedan så hade min mat ersättning kommit från skolan + studiebidraget + lön på söndag...klirrklirrklirr i kassan! :)
Så nu blir det shopping på måndag ich sedan ska jag spara till Barcelna i höst. :)
Härligthärligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar