måndag 28 mars 2011

Wiiiiie!!!!!

Idag är det måndag!!!!!
Och jag är på ett otroligt bra humör!
Det har varit en bra dag hitills och bättre blir den väl :D
Fint väder är det också!

I går natt vaknade jag av att jag inte kände min hand. Hela min tumme var bortdomnad och kliade. Försökte slå på den och masera den men jag fick inte känsel i den. Så kände jag på handleden så drog jag av snoddarna som satt där, så kände jag hur blodet kom tillbaka.
Fast den kliar fortfarande, jag tror att lite celler dog i min tumme tyvärr :P

Vi har haft redovisning på vårat sam projekt och så fick jag precis vata att jag fick mvg på min djur uppsats :D Happyface!

Nu slutar vi så jag ska hem..käka och sen till gpk.
Ha hästskötar kurs tsm med emma och sen rida :D
Lovely!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar