måndag 21 mars 2011

Jag är så otroligt trött på det här livet just nu!

Jag är trött, mål lös, gör ingenting utom att träna!
Jag orkar inte så mycket mer..känner det i kroppen!
Det kanske märks att jag är på klago humör men veckorna tar på kroppen medans humöret inte sviker lika lätt. Så när det kommer ikapp får jag lite svackor och orkar inte vara så glad :P Men det händer oftast bara hemma, så ni kan vara lugna!

En vecka för mig!

Måndag: Skolan och ridning.
Tisdag: Skolan, Grönt kort kurs och gymma.
Onsdag: Skolan och sedan träffa Bea. (alternativt innebandy)
Torsdag: Riddag och Gymma.
Fredag: Apu, rida, leda nybörjare, leda handikapp, hoppträna.
Lördag: Inget planerat.
Söndag: Alternativt innerbandy.

Som ni ser så tränar jag upp till 8 gånger i veckan så det tär på mig. Har däremot mindskat vissa träningar och försökt samla mig lite..men det är också därför som jag inte hinner blogga fören på kvällen.

Problemet är ju att jag gillar detoch inte inser mitt eget bästa, men jag ska försöka bättre mig.
Jag lovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar