torsdag 3 mars 2011

Tränings tävling!

Red Hobbe för första gången idag på träningstävling.
Det gick superbra!

Han kändes faktiskt superfin, sen så är han inte riktigt en ridskolehäst heller.
Hans galopp är väldigt frammåt så det känndes som att man flögfram!
När vi skulle hoppa banan så fick alla gå utanför och vänta så var det ras risk från taket så det var lite läskigt att gå där utanför.
I alla fall så när jag fick komma in så kunde jag inte tänka överhuvudtaget. Min hjärna var helt blank! Det ända jag tänkte på var "slappna av i ansiktet" :P Fattar inte varför!
Men det gick i alla fall super bra på banan! Jag fick hålla ihop galoppen och så hoppade han hur bra som hälst!
Så fick jag komma in på omhoppning sen. Det gick ochså jätte bra. Mamma filmade allt så såg jag att jag missade en väg där så jag missade nån sekund, men det gjorde ingenting.
Mathilda med Groch kom etta, jag vet inte vilken tid de hade, Elina och Dusty kom tvåa på tiden 25,1 tror jag det var. Och jag kom trea på 25,2. Bara en hundradel efter :P
Anita sa först fel tid till mig, 21,2 så jag trodde det hade gått skit fort fast det inte kändes så på banan :P Men nu fattar jag :P
Tänkte på placeringen när jag var på väg hem igen, så teknisktsett så vann ju alla placerade. Efter som Groch är C-ponny, Hobbe är D-ponny och Dusty är storhäst :)
Så grattis till oss!!!!















































Här är filmen från grundomgången i alla fall :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar