onsdag 30 mars 2011

Dusty Lanzo!

Skolan var chill idag :P
Läxförhör, öva nationella och lite lek :P
Hade det lugnt, sat med Frida och pluggade :)
Efter stannade jag ett tag med Frida A så att vi och kastade stressbollar till varann och gjorde hänga gubbe :P
Ja, vi kan ha kul!
Sen gick vi mot bussarna.

Jag åkte till gpk :) För att fördriva lite tid.
Stallet var tomt så jag började med att gå in till Dusty och gosa lite.
Hon är så otroligt mysig när man är ensam med henne :)
Så vi pussades lite och hon la sitt huvud i mina armar. Mysigt!
jag vet inte riktigt hur jag ska förklara vårat band!
It's a conection no one have ever seen
Jag älskar henne verkligen, hon är näst intill allt för mig, hela min värld!
Och alla de här stunderna med henne är det som förgyller min dag!
























Sen kom det elever :P
De gick runt och klappade på massa hästar och fyra stycken stod och klappade på dusty -.-'
Först stod jag vid hennes huvud, så var det två barn som stod och klappade henne. Så jag backade några steg. Så följde lilflickan efter :P
Så backade jag lite till och ställde mig inne vid krubban, så kom hon till mig :)
Jag tror att hon blev lite trött på alla som skulle klappa och kladda på henne xD

Fick hjälpa till att fånga hatti och tränsa henne. Sen stannade jag med natta på hennes lektioner. Hon hade dem ute.
Banan är helt frusen så först gick kalle omkull i skritten, sen försökte vi gå i skogen, så hästarna fick hoppa över plogvallen och sen gå igenom skaren och massa skit så vi vände och gick tillbaka där med.
När vi kommit in var tre av hästarna lite varm om benen och två var lite svullna.
Vi hatar vintern helt enkelt!

Imorgon ska jag till grs, sen gpk och sen till Olivia och fixa mina naglar ;)

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar