tisdag 29 mars 2011

Rolig dag :)

Skolan var rolig idag!
Jag satt med Frida, Frida, Maja och Linnea. Vi skrattade ganska mycket idag faktiskt.
Vi jobbade med frågon i sam och matte. Ganska slapp dag men vi fick saker gjorda i alla fall :)
Melinda och Elin drog igång en lek som alla var med på. Roligt roligt!
Sista timmen skulle vi ha föreläsning med Lars, då hade vi ganska kul faktiskt.
Han ritade upp hänga gubbe så kom Frida;
- Ja, vi ska gissa gubbe!
Åh, vad vi skrattade. Hon skrattade så tårarna rann!
Vi hade verkligen as roligt!

Efter skolan smsade Moa att hon inte kunde gymma för hon hade utegångsförbud efter något bråk. Tråkigt!
Så då tänkte jag att jag skulle åka till gpk..bara för att slippa åka hem och så. Men Frida och Maja övertygade mig att det är mysigare att åka hem och slappa.
Ska ändå till gpk på onsdag, torsdag och fredag. Så jag får gott om tid där den här veckan!

Känns bra ändå, är inte lika trött känner jag. I alla fall inte i huvudet!
Nu kollar jag på Family Guy och äter chips..tjockatjocka..jag vet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar