söndag 6 mars 2011

Trött!

Jag orkar seriöst inte vara så aktiv här längre..vet inte varför.
Det kommer i lite perioder I guess :P

Idag har familjen varit uppe i Hassela och åkt skidor..eller jag och mamma satt i solen (den som fanns) och resten åkte uppe på det blåsiga kalla berget!
Det var mysigt ibland och iskallt ibland men allt som allt var det en okej dag :P
Efter så åkte vi hem till en av mammas kompisar så fikade vi där och pratade lite.
Jag skulle egentligen ut och kolla på deras nya lilla fjording men hann inte :( Tyvärr!
På vägen hem somnade jag i bilen..sov typ nån minut sen vaknade jag av massa jobbiga låtar i öronen hela tiden :( Suck!
Så nu är jag ganska trött. Ska sova!

Nu har jag bestämmt att jag ska börja skriva en riddagbok :)
Den heter "My Dusty Diary" ;)
Fiffigt eller hur ;)
Nej men jag ska försöka att skriva ner så mycket som det går av det jag redan har nedskrivet på här på bloggen osv :) Så får vi se vart resultatet landar :)

Nu måste jag sova för jag är så grymt trött och vet inte vad som är upp eller ner!
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar