torsdag 17 mars 2011

Helt slut!

Jag ligger så där lagom slutkörd och död i soffan!
Har ganska tråkigt, skulle egentligen till gymmet med Moa men hon skulle på möte så det blir nästa vecka ist..

Dressyren gick as bra idag!
Jag fick rida Kurre, en liten skimmel. Vet inte om han är C eller liten D ponny..men han är ponny i alla fall!
Det gick super, han har väldigt kort steg men han har bra driv så det går inte så fort.
Vi tränade på fremdelsvändningar och lite allmänna lösgörnde övningar. Det var faktiskt kul!
Kurre var relativt lätt att få på tygeln, i alla fall när jag fick lite surr på bakbenen.
Däremot hängde han upp sig ibland när det vart jobbigt, så jag åkte frammåt. Men är jag fick till mig själv så fick det kanon!
Sista tio minuterna gick det otroligt bra, jag hade koll på både mig själv och hästen. Fick mycket beröm av Frida efteråt.
Dt känns som att det bara blir mer och mer!
Roligt är det i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar