lördag 26 mars 2011

Rehabilitation day!

Idag har jag bara vilat upp mig!

Vaknade halv ett imorse, åt frukost och kollade på tv. Somnade nästan i soffan.
Gjore lite saker på datorn sen kom Farmor och Farfar hit så åt vi lunch.
Rökt fisk och tacos :P Udda blandning!
De hade med sig vin också! Mumma!
Jag vet inte om jag är den ända typ men jag tycket det är skit gott!
Mamma gillar det inte, pappa gillar det inte, ingen av mina kopisar gillar det men jag gör det :P
Sen tog jag det lugnt, läste lite och så..
Sen tyckte mamma vi skulle åka ner till stan för att kolla på lite uppvisningar under Earth hour, det var väl bättre än att sitta hemma i alla fall!
Mysigt! Så gick vi till donken och åt, så hade de släkt på hela övervåningen så fanns det lite ljus. Jätte mysigt!
Känner mig ganska pigg just nu, kollar på national treashure och dricker vin :)

På måndag ska jag ha hästskötarkurs och rida :)
Kul,kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar