torsdag 15 december 2011

Stilhoppning!

Det gick ju bra! :O

Red Fissur, var inte så peppar i början men sen började Molly tjata på mig så jag vart lite jädraamana och då gick det bättre!!
På framridningen fick jag jobba lite med att sträcka upp mig själv för jag blir alldeles "banan" som Molly sa.
Men fick han iaf någorlunda lösgjord och sådär i halv form eller hur jag ska uttrycka mig..
Men det kändes bra i alla fall!
Hoppningen gick såå mycket bättre än förra gången, kände bara att jag hade mer koll och koprdination.
Bra blick fick jag som kommentar!
I alla fall så var Leif Hall stildomare och jag vart jätte nöjd med mitt resultat!
58/70 poäng = 82,9 %
inte illa alls!
Jag vart trea då, två ettor delade första platsen på 59 poäng :)
Så jag är riktigt nöjd!

Protokollet:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar