söndag 18 december 2011

Luciashow!

Jag är ledsen att jag suger så mycket på att uppdatera här!

Idag var jag iaf på luciashow på Gpk :)
Den var riktigt grym och allt fungerade jättebra!
Hade träning med kadriljarna på morgonen och de var jätte duktiga, jag stod på läktaren och var jätte stolt :)
Fixade lite sen och käkade lucia lunch och sen tränade US sin teater :)
När showen började var det först kadrilj och det gick verkligen jätte bra för dem, de var super duktiga!
Sen var det stallbästis som vart Fallendino :)
Efter det hade handikapparna uppvisning och då gick jag och bytte om inför US teatern :)
Sen var det kyruppvisning av Natta och Fallerno. Sen fick vi köra våran teater som vart en stor succé!
Hela läktaren skrattade så det var verkligen kul!
Sen var det paus, bike n' ride, avtackning och km vinnarna.
Sist men inte minst kom lucia tåget som var så fint och mysigt!

Ni får lite bilder :) de ligger lite huller om buller men ni fattar hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar