måndag 5 december 2011

Förlåt..förlåt..för sen uppdatering!

Jag kan erkänna att jag är sjuk..tyvärr!
Efter alla mina ansträngninga jag gjort att inte vara sjuk så är jag det ändå!
Förkyld, och den ska sitta i halsen också den dumma!
Mår som sagt inge bra då, gör ont att svälja, låter som om jag är täppt men det är bara svaljet som är svällt, ont i huvudet och började dagen med att spy! Inte trevligt alls!
Har mått lite illa till och från hela dagen, mest vid mat tider men annars också :/ Skumt!

Vi fick iaf ett nytt projekt i skolan -.-' Inte vilja till det nu!
Men så är det, matte behöver jobbas och fler uppgifter lämnas in! Ååååh! Jag har inte tid att vara sjuk nu!!!

Sista dagen på hsk:n och ridningen odag..så kommer iaf få vila nästa vecka!!! :D
Idag hade vi iaf lite markarbete. Gjorde en kapprillibana :)
Började lektionen utan stibyglar och det fungerade riktigt bra! Mina knän var inte alls så bråkiga som jag trodde och Dusty var förvånansvärt lätt att sitta på!
Jag fick en uppenbarelse om mina händer för de var jätte mjuka, mycket mjukare än när jag rider med stigbyglar..hm..får undersöka lite mer om det!
Men iaf så gick framridningen supe bra enligt mig, Dusty trampade på bra och lyssnade faktiskt fint :)
Galoppen var också bra, men oj så mina ben skrek av att hålla om henne! Vi skulle länga över bommar och det gick bra, men mina ben protesterade lite :/
Själva banan som vi gjorde gick också bra, men vi vat nog lite övertaggade för det gick fort fort fort!
Men ja, det var lite mer bus och så för ig idag kände jag..men det kändes bra iaf!
Pärlan var så duktig!
Efteråt var hon jätte trött och det var riktigt skönt att bli kliad då också, hon stod med mulen id knäna och typ sov :D
Söthästen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar