söndag 4 december 2011

Försenad uppdatering av helgen ;D

Hoppning!
Dusty var duktig tjej!
Diva var på sitt bästa humör någonsin!
På uppvärmningen var mitt huvud lite lamslaget, jag var helt blank, men Anita sa att jag höll ihop bra så det var ju tur!
Jag fastnade i vänster tygeln idag, fattar inte varför, men så är det iaf.
Vi hoppade linjer som vi skulle länga och korta osv, det gick faktiskt jätte bra.
Hon tog stora språng och hoppade fint! Blev förvånad över ett språng där jag trodde hon skulle trampa om så trampade hon under sig istället och sköt ifrån, nej jag var inte beredd!
Haha.. Men hon var jätte duktig!
Hela lektionen gick väldigt fort..tempot var liksom högt!
Det började i stallet med att jag vart lite försenad och gjorde den nabbaste tränsningen ever tror jag xD Sen fortsatte det så, Dusty trampade på framframfram, lite förmycket så jag var tvungen att bromsa mycket och därför fastnada jag i vänster tygel för jag vågade int släpa på den för då kulle hon försvinna..vilket var fel av mig!
Men var iaf nöjd med galoppen och sprången!



Lördag!
Firade min födelsedag (som egentligen inte är förren på måndag!) med pappas ida av släkten :)
Fick en jätte fin klocka, halsband och pengar :)
På kvällen åkte jag till Cross, bjöd på tårta där och sen hängde jag på stan med Daniel och Samuel som var lagom skumma! o.O

Söndag!
Vakna tidigt och tog mig till gpk, tog hand om kadriljträning inför lucia showen Det var inte helt katastrofalt!
Sen stannade jag kvar där..oplanerat för us skulle planera för lite annat också!
Så det vart ingen lunch för mig :(
Fick sen skjuts med Moas mamma till stan och gick sen till kk :)
Nu hemma och har käkat! :D
Så kollar vi på lite film och myser :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar