söndag 18 december 2011

Kall och blöt!

Lucia träningen gick bra!
Fodrade sen åkte jag hem och du hade innan jag åkte vidare till Valbo, igen, fast till Katta denna gången!
Skulle gå och möta Daniel som kom efter med bussen..så stod vid 1ans hållplats och väntade men han kom aldrig, så tänkte jag om han hade åkt förbi, så väntade ist på bussen åt andra hållet men nix. Började gå tillbaka istället, så kommer 91an och åker förbi.
Vem sitter inte på den då utom Daniel!
Inte ser han mig häller, så pepprar han med sms att plints och gå av..men inte gör han det häller!
Så jag tänkte att han kanske fick smsen sent så börjar gå efter bussen men hittar ingen Daniel.
Går tre hållplatser i regnsnön men ingen Daniel!
Så börjar gå tillbaka utan Daniel!
Japp, en timme letade jag efter den pojken men hittade inget!
Så regnade in genom min jacka :(
Blääää!

Men vi hade en mysig kväll tillsist!
Vi berättade lite om vad vi gillade hos varann, så vart det väldigt tår fyllt när vi skulle prata om Sara. Hon har verkligen vänt mitt liv från mörker till ljus!
Åkte hem efter det och nu ska jag sova så jag orkar med lucian imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar