fredag 16 december 2011

Mycket intensiv dag!

Även om jag är sjuk så kan jag inte påstå att jag tar det lungt..
Det första jag gjorde var att köra Larry på banan, han var sådär lagom dryg..sen körde jag Inter i skogen och efter körde jag Happy i skogen. Hon var riktigt lätt, som om bettet satt under hakan, kände typ inget. Fick kämpa för att inte somna xP
Sen åkte Jenny och Fredrik så jag fick ta bägge deras stall vilket resulterade i att jag fick ta hand om 11 hästar..inte så jobbigt egentligen men med min träningsverk och lite dryga hingstar så blir det jobbigt!
Efter åkte jag tillstan, Tog av mig stallkläderna på bussen och ja, folk stirrar ganska mycket då :P
Käkade med mamma och kollade i lite affärer :)
Nu ska jag bara slappa i soffan och ladda upp för stalltjänst och lucia i helgen!

Btw, nu ligger det snö på backen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar