tisdag 13 december 2011

På bussen hem :)

Jag och mina extrakilon sitter på bussen på väg hem :)
Vi är blöta och jag har massivt ont i ryggen!!!

Skolan idag var helt okej, om det inte vore för att matten är helt blah!
Började med att få massa lucia fika :) inte helt fel!!
Blev klar med lite uppgifter också (Y)

Efter så åkte jag till Gpk. Red hobbe idag :)
Han var pigg och vart lite springig och upp trissad av alla runtomkring, inte blir det bättre av att ridhuset blir väldigt litet när man sitter på honom :P
Vi hade iaf lite dressyr med bommar.
Det fungerade ju ganska bra med tanke på omständigheterna :)
Jag tycker han är så häftig, särskilt i galoppen när han blir sådär mysig! Inte för att det vart mycket galopp för oss idag, jag var lite rädd för att krocka i alla andra. Det var en väldigt blandad grupp!!!
Han vart dock lite otålig ibland så han började studsa på stället och pipa. Inte kunde han ha stilla huvudet då häller :P
Men jag tycker ändå i helhet att det gick väldigt bra :)

Nu ska jag äääntligen få äta!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar