tisdag 6 december 2011

Åååh! Jag hatar att vara sjuk!

Jag vet att det är jobbigt att vara sjuk för vem det än är! Men jag verkligen hatar det för det finns inget stopp för det!

När en "normal" människa blir sjuk (jag syftar inte på någon) så är det typ förkyld eller magsjuka eller whatever och thats it!
När jag blir sjuk då kommer det över en natt allt på en gång!
Det är både fysiskt, psykiskt och känslomässigt!
Som just nu..jag är egentligen "bara" förkyld = förkyld, ont i halsen, öm i kroppen, nackspärr oftast, styrkelös, ont i huvudet, ibland feber, gråter för inget och är allmänt tom!
Men...
Jag blir inte sjuk så ofta, tack gode Gud! Det händer ungefär 1-2 ggr per år sen är jag fullt frisk!
Bläh!

Inte meningen att detta skulle bli ett deppigt inlägg men jag behövde skriva av mig :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar