söndag 3 oktober 2010

Skapa i Sala 2010

Jag, Jenny, Jessica och Olivia Hedin + lite mer Gävle folk åkte till Sala över helgen. Vi hade as roligt på resan dit! Satt i princip och skrattade hela vägen, körde massa lekar och gjorde helt Crazy konversationer på konstiga dialekter xD

När vi väl kom till Sala så gick vi på lite olika möten och seminarier. Vi fick träffa Tony Anthony, han var obesegrad världemästere i Kung Fu och han berättade sin livs historia, köpte hans bok också :) Där vi sov hade vi ett litet kök som vi satt i och pratade mitt i natten så hörde jag, jenny och jessica en highpitch signal typ hela tiden och det gjorde så ont i öronen, men det var typ inga andra som hörde det :P Btw, när vi sov så blåste min luftmadrass ur sig så jag låg typ helt på golvet och vaknade med lite nackspärr :P Vi hade iaf kul på dagen, var på en målarworkshop och "Att ta första steget" seminarie. Så var vi på föreläsning med Tony Anthony del2 :)
Innan vi åkte hem så hälsade vi på folk på pannkakskyrkan och NG :) Så stod jag och Olivia där och sjöng pannkakssången :) Åkte hem kl 12 och himlen var så otroligt vacker! Det var heöt stjärn klart och månen var jätte stor och aldeles röd :) I alla fall så var våran uppgift att hålla Jessica vaken hela vägen hem så när vi kom in mot Gävle så satte vi på Simon Åhdals låt "Larm!" på högsta volym och drog ner rutorna så sjöng vi för fulla halsar utanför Slick och Goja xD Kom hem kl 2 och idag är jag så sjukt hes!

Under hela lördagen mådde jag så sjukt illa så jag kunde inte äta någonting..inte frukost, lunch eller middag. Jag åt en bulle och en macka och så massa kaffe men fick trycka i mig vanlig mat så jag inte skulle dö på natten..men jag vart jätte hungrig på kvällen men när jag skulle äta så mådde jag så illa så det gick inte. Jag fattar inte vad det är för fel!

Kan också berätta att min sverige inte har blivite bättre under den här helgen!

Nu ska jag lyssna på "New Moon" och äta godis och sen måste jag plugga lite :P Min rumpa gör jätte ont, har jätte ämma muskler efter alla sittningar och ridningen i torsdags :P


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar