onsdag 6 oktober 2010

Nya ridbyxor :)

Fick sluta lite tidigare idag :)
Satt och skrev demokratiprov och det var ju lagom lätt, men det gick väl an. Bara för att jag och Julia pluggade så fint (genom att facerapea och bli blöta av Elin) så vart vi klara först av alla xD Kan tänka mig att det inte gick allt för bra :P Inga kom iaf med en stor vit låda full med realgodis, så fick vi ta "lite" godis till att ha i skåpen :P Sen tappade jag bort min skåpnyckel så hon kom med stora huvudnyckeln och klippte upp mitt lås, och sen hittade jag nyckeln xD Så nu ska jag fixa ett nytt lås..så blond i hjärnan altså! Men blondiner har det mycket roligare än andra värdelösa brunetter ;)

När jag kom hem så bakade jag två kladdkakor till mamma och så glömde jag den första i ugnen i en timme xD Men den klarade sig! Som tur är! Sen kom mamma hem med två par ridbyxor istället för ett par :D Mycket happyface där! Jätte fina var de också, men helskodda så de är lite osmidiga just nu :P Måste jobba in dom lite innan jag kan sitta upp på någon häst :P

Imorgon är det stalldag och på fredag Apu och hoppträning. Ska försöka töja lite på båda byxorna då :)

Nu ska jag hämta lite klubbor och nörda mig med något spel tror jag :P


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar