söndag 17 oktober 2010

Kallkväll!

Som förväntat så släpade mamma med mig till Eh och biblan! Men det var inte så farligt, jag fick fika och pizza :) Sen var det storrenovering och städning här hemma. JUSTE! Jag skulle ju tvätta mammas sovrumsfnster :O Hahah..då slapp jag göra det! Men jag städade hela mitt rum, möblerade om lite och damsög..eller hela var inte riktigt rätt..sägnen och skrivbordet är kvar, men det är rent på golvet i alla fall :D

Vid sex åkte jag och Jh ner till stan, jag gick till Cross och hade lite kul med pingis, biljard och roliga brudar :) (och grabbar) Det var iaf as kallt hela kvällen, satte mig hos Daniel för att han skulle värma mig :P
Gick till stan och köpte godis också, 14 klubbor vart det :D Hade fått pengar av farmor men de är snart slut i alla fall :P Men any way, så skulle vi gå ner till Jesusbussen tänkte vi, och då träffade vi på en fullirländare som var kanska rolig. Hanna sprang in kyrkan där vi kom ifrån för hon vart så rädd ;P Haha..men han var bara rolig :P
Så gick vi till stan och pratade lite med folket där och sen tog jag, jenny, johan och Jh bussen hem..mobbad med ett namn som inte börjar på "J"..men då träffade jag Samuel för första gången på ett år! WOW! Länge, länge, länge sedan! men det var kul..du var dig lik :P

Nu har jag ätit mer pizza (sen middag) och så ska jag borsta tänderna och sova :P Roligt liv man har :)


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar