tisdag 5 oktober 2010

Dusty "Love"

Fick Dusty dårå..som väntat.
Men fick värsta chocken när jag fixade henne. Hon har blivit en sånn ridskolehäst! Så otrevlig, när jag fixade hennes hovar så gav hon mig ett nyp i rumpan och så slog hon med hoven när jag lade på sadeln. Inte roligt! Men hon var väldigt taggad på att hoppa, hon bara körde på mot hindrena så jag flög som en vante mellan :P Hoppade banor, så första banan gick lite för fort och på andra så hoppade hon mer koncentrerat men brassade på mellan. Älskar henne så otroligt mycket i alla fall, ovanor eller inte så är hon fortfarande min ängel utan vingar!

På fredag har jag och Moa privat lektion. Så då skulle vi också hoppa :) Roligt det! Tror jag ska jobba Dusty lite mer i trav då, det är där jag har mest svårt med henne så jag måste verkligen ta tag i det! Så ska jag börja på hoppningen igen till vintern :D Och jag vet att ni just Lööve mina sockor!

Imorgon ska mamma köpa ridbyxor och ridhandskar till mig, och så kommer våra REAL jackor snart och så ska jag köpa en Gpk väst på fredag :)
Ytlig flicka som vill ha kläder xD


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar